WIIIIEEEEEEEHHHHHHAAAAAAA…………..!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu WIIIIEEEEEEEHHHHHHAAAAAAA…………..!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu

WIIIIEEEEEEEHHHHHHAAAAAAA…………..!!!!!!!

Door: bramcaumon

Blijf op de hoogte en volg Bram

30 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Hoe moeten we het toch vertellen…..????
Die big smile van Bram als hij op dolfijn Li-Na ligt en door het water “vliegt” en dan heel hard wiiiiieeeeehaaaaaaaaaa……….. roept!
Bram was heel ontspannen en relaxed vandaag vanaf een afstandje hebben we mogen kijken en hoorde hem lachen en HELE mooie vragen stellen. Met zijn vingertje woordje voor woordje mee “tikken”. Dan is een zin geen zin, maar zijn het losse woordjes die Bram begrijpt en dat werkt zo enorm goed!!!
Het laatste half uur mochten we dicht bij het dok komen kijken en hebben we genoten van zijn enthousiasme en gedrevenheid! Knuffelen en kusjes geven met Li-Na…, maar ook met therapeut Merel en ass.-therapeut Dominique. Van dolfijn-trainer Sonja hebben we gisteren (helaas) afscheid moeten nemen, zij heeft vakantie en dus was Esther de dolfijntrainer.
Na het uur trainingssessie in het water met Li-Na, douchen en……..jaaaaaaa een plasje op de wc. Wederom heel trots op onze kanjer!!!!
Merel was weer heel tevreden over Bram en eigenlijk hebben we vandaag al een beetje afscheid genomen van de therapie. Morgen, de laatste dag, gaan we na de therapie niet echt evalueren, maar maken we er een feestje van. Even met zijn alle samen zijn, foto’s maken en afscheid nemen. Het wordt zwaar!
We zijn eigenlijk ook alle twee ko, niet meer eten maar zo ons bed in. Misschien toch last van alle indrukken en emoties van de afgelopen weken en het naderende afscheid.
Maar we hadden het niet willen missen, we gaan anders naar huis maar zoveel rijker. Alle vier!!
Of kwam het bij Pepijn toch door zijn eerste echte massage……….????

Veel liefs allemaal

• 01 Juli 2011 - 05:13

Jos:

Echt kicken hoor, zo’n resultaten.

• 01 Juli 2011 - 05:34

Anke Alzer:

Wauw, super...
    Wat een verbluffende resultaten!
    Ik kan me voorstellen dat het afscheid moeilijk wordt.
    Geniet er nog van de laatste dag...
    En ik ben heel benieuwd hoe het met Bram gaat als hij weer op school komt.
    (Ik breng en haal mijn dochter Fenna altijd zelf en zie Bram dus dagelijks!)

Bedankt voor het mee laten genieten van deze bijzondere ervaringen,
    groetjes Anke

• 01 Juli 2011 - 06:23

Maurice & Mel:

Hallo jullie 4tjes,

Wat SUPER dat jullie zoveel resultaat zien, heel fijn omdat elke x weer zo te mogen lezen.
    Dat is natuurlijk echt op en top genieten.
    Geniet ook zkrs nog van jullie laatste dagje!!!!

Alvast een hele goede terugvlucht.
    Veel lfs Maurice & Mel

• 01 Juli 2011 - 06:36

Mariette:

weer mooi nieuws ! geniet van jullie laatste dag en een goede reis naar huis !

• 01 Juli 2011 - 06:40

Robin Toonders:

De laatste dag!
    Het zal jullie alle vier zwaar vallen afscheid te nemen, maar er is zoveel moois om op terug te kijken dat het eigenlijk ook weer geen afscheid is. Iedere dag die komen gaat, zien jullie de bijzondere ervaringen van de afgelopen twee weken terug vooral in Bram en inderdaad ... wat een kanjer!

Sterkte bij het naderende afscheid, een hele goeie terugreis en voor straks alvast ... WELCOME HOME!

• 01 Juli 2011 - 07:13

Raoul:

Suuuuper om te horen whiehaaaaaaa.
    Geniet er nog even van!!!

• 01 Juli 2011 - 07:18

Mir Tous Elise:

proficiat met alle successen daar... ben benieuwd bram
    te zien! gelukkig weer snel. voorzichtig vliegen dikke zoen.

• 01 Juli 2011 - 08:16

Fer En Co:

Fantastisch wat jullie hebben meegemaakt en zo ongelooflijk leuk dat we om het hoekje mochten meekijken. Safe trip home en doe 'mi dushi bonita Curacao' de groeten.

• 01 Juli 2011 - 09:10

Sabine:

Die foto's....................kun je toch ook niet droog bekijken!!
    Pfffff, waauw, kanjers!
    XXXX

• 01 Juli 2011 - 11:02

Tante Kimmetje:

Ik kan niet wachten tot het zondag is dat we jullie weer zien!
    Het afscheid zal zeker moeilijk worden!
    Het filmpje en de foto's zijn weer geweldig. Ongelooflijk wat die dolfijnen allemaal voor kunstjes kunnen. Heel veel plezier de laatste dagen!

Dikke kus en knuffel!!

• 01 Juli 2011 - 15:21

Miek Van Der Venne:

Lieve allemaal .
    Wij heben genoten van de verhalen.Wij wensen jullie sterkte met het afscheid nemen en een voorspoedige vlucht terug nar nederland.
    Liefs,
    miek van der Venne

• 02 Juli 2011 - 11:08

Ger En Ineke:

Hallo allemaal,
    We hebben genoten van alles wat we hebben gelezen en gezien.
    De omschakeling zal best moeilijk zijn, sterkte met afscheid nemen en een goede vlucht terug.

Liefs uit Vlissingen.

• 02 Juli 2011 - 13:10

Nan En Fon Heinink:

Beste Bram, Pepijn, Vivian en Rik,
    Van Netty hebben wij vernomen dat jullie verhalen en foto's geschreven en geplaatst hebben op waarbenjij.nu.
    Met veel interesse hebben wij jullie verhalen gelezen.
    Fijn om te lezen dat er ook resultaten geboekt zijn.
    Hopelijk een stapje verder in de ontwikkeling van Bram.Deze trip zal jullie beslist allemaal goed gedaan hebben.
    Een goede reis en welkom terug in de Abtenlaan.

• 02 Juli 2011 - 13:50

Oma En Opa:

We hebben nog een paar uurtjes te gaan en dan kunnen we vertrekken naar Schiphol.
    Wat was het allemaal mooi om te zien en te horen. Ook soms een beetje moeilijk zo ver weg.
    Wat heb je je best gedaan kanjer.We hopen dat jij ook een beetje kunt slapen in het vliegtuig.
    Tot straks en dan kunnen wij jouw die knuffel weer zelf geven.
    Groetjes aan papa,mama,oma en omama.

• 03 Juli 2011 - 14:53

Natascha Willems:

Hoi Bram, leuk dat je je ervaringen met de dolfijnen met ons hebt willen delen. Ik heb de verhalen van jou en je broer gelezen en was erg onder de indruk van je prestaties en ervaringen. Ik hoop dat je er in de toekomst nog eens naar toe kunt. Ik wens jou en de familie een goede terugreis! Nogmaals bedankt dat je jouw ervaringen met ons hebt willen delen!

Groetjes,

Natascha Willems