Li-Na, Li-Na en nog een Li-Na - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu Li-Na, Li-Na en nog een Li-Na - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu

Li-Na, Li-Na en nog een Li-Na

Door: bramcaumon

Blijf op de hoogte en volg Bram

23 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Ik kan niet anders zeggen dan dat het alweer een hele bijzondere dag was. Misschien niet voor Bram, hij zit al in het ritme van de therapie bij het CDTC. Als we het hek binnen lopen krijgt hij al een big smile en gaat in "zijn" stoel zitten wachten tot Merel en Dominique komen. Ze zijn in de voorbereiding aan de slag gegaan met het stellen van een vraag. "Mag ik ....?" "Kan ik ....?" "Wil je me helpen?". Bram pikt het goed op en de hele dag staat in het teken van communiceren. En geloof het of niet, maar na 3 dagen is Bram al veranderd!! Het vragen om een glaasje melk of hulp gaat al stukken beter!
Vandaag wilde hij uit zichzelf, voor het naar bed gaan naar de WC, zowel Rik als ik wisten niet wat we hoorden. Hij is gaan slapen met een "Li-Na-knuffel" flink tegen zich aangedrukt!!

Maar het was misschien nog veel meer de dag van Pepijn! Hij mocht mee naar de therapie van Bram en was reuze trots. Samen met bram de oefeningen mogen doen en vanaf het dok, Li-Na aansturen en visjes eten geven. Pepijn was super trots en wij op hem. Volgens therapeut Merel is Pepijn een grote stimulans voor Bram en gaan ze volgende week nog een keer samen oefenen. Mooi he?
Na de therapie was het onze beurt om met Li-Na te zwemmen. En weet je, we zien wat ze met Bram doet en daardoor houd je al zoveel van dat beestje.....
En was een hele ervaring voor pepijn en mij. Rik heeft de foto's gemaakt (volgen morgen)!
Het was een bijzondere dag, die ik niet goed kan beschrijven.

Morgen een nieuwe dag....., nu moe en voldaan slapen.

veel liefs

• 23 Juni 2011 - 06:43

Anke Alzer:

Wat mooi om te lezen dat er bij Bram al veranderingen te merken zijn, ongelooflijk toch!!!
    En wat fijn dat Pepijn en jullie ook hebben mogen ervaren hoe het is om met Li-Na te zwemmen cq werken.
    Iedere dag als ik het verhaal lees, ontroerd het me opnieuw, bedankt dat jullie ons laten meegenieten van deze prachtige ervaringen.

groetjes Anke

• 23 Juni 2011 - 07:14

Oma 'zwembad':

Wat weer een prachtig verhaal en wat een fantastische resultaten met Bram. Wat een bijzonder team om in enkele dagen al zoveel te bereiken en geweldig dat ook Pepijn er zo nauw bij betrokken wordt. Maar goed ook, hij is immers ook zo'n zorgzame, liefdevolle grote broer voor Bram.
    Knuffels

• 23 Juni 2011 - 07:39

Je Klasgenootjes:

hallo bram, vandaag moesten we heel veel nieuws inhalen van gisteren en vandaag.
    wat een avonturen allemaal. Jasmijn vroeg of je ook spelletjes mocht doen met de dolfijn en Wiktor vond dat je ook moest werken.
    Jolein vroeg of de dolfijn ook kon lachen, want daar vond ze het geluid op lijken.
    Bram je krijgt ook een hele dikke knuffel van Truus die nu soep aan het maken is, die moeten we nu zonder jou opeten.
    wat een mooi verslag en wat gebeuren er allemaal mooie en waardevolle dingen voor jullie vieren.
    super.
    Hely

• 23 Juni 2011 - 10:23

Mir Tous Elise:

Hoi lieve allemaal.
    Het doet me zo veel te om horen dat
    bram er zo op vooruit gaat. wonderbaarlijk gewoon.
    Van ons krijgt Lina ook al de 1e prijs.
    veel zoenen!

• 23 Juni 2011 - 10:42

Ria Vos:

Als oma van ook 'n kind met "Down" volg ik vol ongeloof jullie reisverslag.
    Natuurlijk ......in tranen!!!
    Het ontroerd me dat er ook zoveel aandacht voor Pepijn is.
    Als er nu al verandering merkbaar is.....hoe "rijk" zijn jullie dan aan het einde van deze therapie.
    Ik kijk alweer uit naar het volgende verslag.

Groetjes Oma Ria.

• 23 Juni 2011 - 15:22

Monique En Léon:

GEWELDIG!!!!!!
    Wat doen Bram en Pepijn het goed, en wat zullen papa en mama trots op de jongens zijn.
    Gewoon super om dit te lezen en te zien allemaal, zooooo lief!!!
    Neem die Li-Na maar fijn mee naar huis.
    Nogmaals GENIET ERVAN!
    Dikke kussen van ons voor jullie 4-tjes en 'de vriendin'!

• 23 Juni 2011 - 16:22

Oma En Opa:

Hoi brammetje,
    Weet je wat wij heel graag even zouden willen zijn?
    Een van die hagedissen die bij jullie daar rond lopen. We zouden dan even stiekum in de buurt van jullie kunnen zijn. Alleen maar om even mee te genieten.
    Groetjes aan Pepijn mama en papa. Heeeeele dikke knuffel.

• 23 Juni 2011 - 18:30

Kimmetje & Marcel:

Hey Brammetje,

Wat een leuke foto's allemaal en wat een geweldige verhalen. Het is zo super om te horen dat het zo goed gaat!

We missen je!
    Dikke kus en knuffel van een trotse oom en tante!

• 23 Juni 2011 - 18:52

Sabine:

Weer een feest om te lezen!
    En weet je, iedereen is terecht trots op Bram en Pepijn, maar wat dacht je van hun papa en mama????!!!!!!!
    XXXX

• 23 Juni 2011 - 19:07

Wim-Sib-Givan-Julian:

Ongelooflijk, wat indrukwekkend! De foto's en de verhaaltjes, het is zó interessant en ontroerend om te volgen wat de therapie met Bram en jullie doet. Geniet van elke seconde want dit is een ervaring om noooooit meer te vergeten!!!!
    Veel liefs uit Tegelen.

• 23 Juni 2011 - 20:06

Thea&John, Roermond:

Wat jullie individueel en als gezin momenteel doormaken lijkt me in woorden nooit echt uit te drukken. De ervaringen en indrukken in jullie reisverslagen zijn al wonderbaarlijk te noemen. Geniet van elke seconde, elke minuut, elk uur, elke morgen middag en nacht, alle dagen lang zolang deze droom die werkelijkheid is geworden voort duurt en daarna hopelijk voor jullie allen nog heel lang mag blijven doorgaan.

• 23 Juni 2011 - 21:25

René Driessen:

Wat fantastisch dat Bram zo goed reageert op Li-Na, en dat hij veranderd daardoor. Toevallig heet ons nichtje ook Lina. Maar dat terzijde. Geniet van alles wat jullie beleven. Jruss oes Kirchroa

• 24 Juni 2011 - 06:35

Dagmar Sporck:

geweldig wat een veranderingen, en dat in zo'n korte tijd. we verheugen ons al op de verhalen van Kirsten en vooral op de veranderingen die zij dan ziet!

• 24 Juni 2011 - 19:08

Sissy En Theo Ruiter:

erg ontroerend nog heel veel succes
    in de komende tijd zeker weten dat het goed
    komt genied allemaal van deze mooie tijd.

groetjes,Theo en Sissy

• 24 Juni 2011 - 21:55

Marcel En Chantal:

Hoi hoi allemaal,

Gisteren op school meegekeken naar het skypen van Pepijn met de klas. Heel erg leuk. Natuurlijk ook gekeken naar de sites van Bram en Pepijn. Hebben net alle resiverslagen gelezen. Ongelofelijk mooi wat daar gebeurd. Blijven jullie reis volgen. Heel veel plezier en geniet van alle mooie dingen. Groetjes Marcel, Chantal, Jelle en Nynke

• 25 Juni 2011 - 12:27

Kirsten Sporck:

wat ben ik blij dat er al iets van verandering is temerken bij bram,en dat het verder ook zoblijft goed gaan.
    voor de rest een fijne tijd nog voor jullie 4tjes,en ik ben benieuwd.

• 26 Juni 2011 - 08:36

Ivo Goessens:

Mooi verhaal, ik kan me voorstellen dat het soms lastig is om alles te beschrijven. Gelukkig beleef je het wel zelf in je gedachten. Geniet ervan !

• 26 Juni 2011 - 08:46

Mariette:

hallo lieverds,

wat weer een mooi verhaal van jullie ervaringen ! wat goed dat de therapie zo goed gaat en dat jullie vooruitgang zien bij Bram.
    de tweede week zal waarschijnlijk weer mooie nieuwe ervaringen brengen geniet ervan want dit is echt heel bijzonder voor jullie als gezin.

veel liefs mariëtte