Zondag 19 juni - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu Zondag 19 juni - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu

Zondag 19 juni

Door: bramcaumon

Blijf op de hoogte en volg Bram

20 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Gisteren een lekker dagje gehad!! Met een uitgebreid ontbijtje op onze veranda en toen op zoek gegaan naar het CDTC (Curacao Dolphin Therapie Center), we konden onze nieuwsgierigheid niet langer bedwingen!
Het ligt bij het SeaAquarium en van de aardige mevrouw aan de kassa mochten we zomaar doorlopen.
Als je in het Sea Aquarium bent heb je een aparte ingang van het CDTC, dus we weten al precies waar we moeten zijn dadelijk!!
We hebben door het Sea Aquarium gelopen en al bijzondere dieren gezien. Bram vond de schildpadden erg mooi en de zeester werd door Bram, zonder schroom uit het water gevist! Het voelt meer aan als een stuk plastic speelgoed, dan als een levend zeedier.
Bij het Sea Aquarium kun je je ook inschrijven om met de Dolfijnen te zwemmen en uiteraard mag je ook daar kijken.
Heel heel bijzonder om te zien!!! Wat een mooie beesten, met een hele lieve uitstraling. Je hebt het gevoel dat ze je continue toelachen!
Bram was onder de indruk en heeft redelijk lang zijn aandacht bij de dolfijnen gehad! Hij was echt gefacineerd!! Dat belooft wat….:-)
We hebben heel even door Willemstad gewandeld en toen snel naar het strand. We hebben allemaal een beetje last van de warmte en vooral Bram heeft de druppeltjes langs zijn gezicht lopen. De rest van de dag doorgebracht op het heerlijke strand van het Papagayo Resort, waar we als gasten van het Morena Resort ook mogen zwemmen. Ideaal voor mn Bram. Zoals jullie zien op de foto heeft dit strand een zwembad in de zee, gewoon met zeewater, maar zonder de stroming van de zee en met een prachtig uitzicht. De mannen zijn niet meer uit het water geweest!!
Hier is het nu 08.15 uur maandagochtend 20 juni!!! En dus de eerste therapiedag van Bram. Bram beseft het allemaal niet zo en is gewoon lekker vrolijk vandaag.
Ik des te meer en sta te popelen om dadelijk te gaan. Om 10.00 uur hebben we een intake gesprek en vanaf 10.30 uur gaat Brammetje beginnen!!! Met Therapeut Merel!
Nog een dik uur en dan gaat gebeuren wat we al zo lang wilden!! Het is af en toe niet te bevatten dat we hier zijn en dat Bram de therapie gaat krijgen. Elke dag moet hij om 10.15 uur aanwezig zijn en is hij om 12.30 uur klaar.
Pepijn begint om 08.30 met zijn brusjes-programma en is ook om 12.30 uur klaar. Ideale tijden voor ze alle twee. Vooral Bram is in de ochtend meestal nog lekker fit. Over een paar uur weten we meer en zullen we jullie vertellen hoe het op de eerste therapiedag is geweest!!
Nog even de minuten aftellen……….

• 20 Juni 2011 - 12:41

Raoul:

Ohhhhhh, wat een super begin he. Ik wil ook graag eens een kijkje komen nemen. Lekker zwemmen, water naar de zee brengen, schildpadjes kijken en lekker ontbijten op t strand :-)
    Veel foto's maken he. Jrusjer en succes

Wij twee

• 20 Juni 2011 - 13:10

Oma 'zwembad':

Hoi Bram, dat ziet er allemaal super uit op de foto's.
    Het is zover, jij bent nu bij de dolfijnen. Ohhh wat spannend.
    Knuffel van oma 'zwembad'

• 20 Juni 2011 - 15:02

Norbert Hattink:

Ik hoop zo dat zijn eerste dag met de dolfijnen dat wordt wat jullie hopen en verwachten. Ben heel benieuwd naar de reacties. Ik lees het wel. P.S. hier in Venlo is het 18 graden en een heel klein beetje regen.
    Groeten, Norbert

• 20 Juni 2011 - 15:41

Tante Kimmetje:

Hallo Brammetje,

Ik vind het zo spannend voor je! Ik vind het geweldig om te horen dat je gister al hebt genoten bij de schildpadden en zeesterren! Nu ik dit bericht schrijf is je eerste therapie met de dolfijnen al om. Ik vind het erg spannend om het eerst volgende verslag te lezen.

Liefs Marcel en Kim

• 20 Juni 2011 - 19:33

Wendy Franssen:

Hallo allemaal.
    Wij hopen dat het jullie heel veel mag brengen...
    Groetjes Wendy Franssen

• 20 Juni 2011 - 20:12

Oma En Opa:

Wat een leuke foto's van al die mooie plaatsen. Bij de dolfijnen, schildpadden en de zeesterren. We leven volgens twee tijden. Bij ons is het 10 uur 'savonds terwijl het bij jullie 4 uur is. We zijn o zo benieuwd hoe de eerste therapie was. Op de fotos zien we je genieten van alles. De groetjes aan Pepijn, mamma en pappa.

• 20 Juni 2011 - 20:56

Marianne Kamycki:

Hallo Bram,

Ik heb van oma Netty deze site gekregen en ik wilde even reageren op jullie geweldige reis!
    Wat ziet het er mooi uit allemaal en zoals op de foto's te zien hebben jullie het erg naar jullie zin.
    Ik ben heel erg benieuwd hoe de eerste dolfijnen therapie is geweest.
    Blij ons maar allemaal op de hoogte houden. Ik kijk uit naar jullie mooie verhalen!
    Veel plezier en geniet ervan,
    Marianne Kamycki