Kriebels - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu Kriebels - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu

Kriebels

Door: bramcaumon

Blijf op de hoogte en volg Bram

15 Juni 2011 | Nederland, Kerkrade

De koffers staan klaar en buiten nog wat kleine dingen zijn we er klaar voor! Van t CDTC hebben we alle informatie ontvangen met een prachtig boekje voor Bram om hem voor te bereiden! In t vliegtuig extra been ruimte en een extra stoel zodat Bram lekker kan slapen! Pepijn wilt dat niet, deze stoere man is ervan overtuigd dat hij niet slaapt! Hij vindt t allemaal reuze spannend en wil niets missen!
Reispapieren, paspoorten ect, alles ligt klaar! En een bevestigingsmail van t CDTC dat ze ons staan op te wachten op t vliegveld! Maw praktische zaken; check check!!
Maar deze reis, deze ultieme droom van ons, gaat zo veel dieper!
Pepijn voelt t, wilt 's avonds niet in slaap komen, wiebeld en kwettert de hele dag! Het liefs over de reis die we gaan maken, de dolfijnen of uitzoeken hoeveel uur t nog duurt voordat we vertrekken!
Ik heb sinds twee dagen kriebels in mijn buik, zo'n onbestemd blij maar ook emotioneel gevoel!
Wat de dolfijnen ook doen met Bram, of misschien niet doen met Bram, voor ons als gezin wordt dit een bijzondere reis! Over 48 uur zijn we net geland en kan ons avontuur beginnen!

Vief en de mannen

• 15 Juni 2011 - 22:03

René Driessen:

Bram, Pepijn, Vief en Rik. Bijzondere mensen verdienen ook een bijzondere reis. Een avontuur waar jullie nog lang over na zullen praten en waarbij jullie steeds weer opnieuw kriebels van in de buik zullen krijgen. Hou dat vast, en jullie genieten, buiten die twee weken vakantie, er nog jullie hele leven van. Een bijzondere reis gewenst!! Familie Driessen vaa Terwinselen.

• 16 Juni 2011 - 05:23

Robin Toonders:

Soms blijft een droom gewoon een droom, maar deze ultieme droom komt uit! Geniet met z'n allen intens van deze reis met zo'n bijzonder doel. Ik kijk met belangstelling uit naar jullie reisverslag.
    Een hele goeie reis en een fantastisch verblijf aldaar!

• 16 Juni 2011 - 07:09

Maurice & Mel:

Lieve Bram, Pepijn, Vief en Rik,
    Wij willen julie heel veel plezier wensen met deze bijzondere reis die jullie gaan maken...
    Geniet ervan en heel veel suc-6 bij de dolfijnen..
    Het zal een TOP ervaring worden...
    Goede reis.
    Lfs Maurice & Mel

• 16 Juni 2011 - 14:59

Meggy Leenen:

Hallo Bram, Pepijn, Vief en Rik.

Vanuit Welten willen wij jullie een hele fijn reis wensen. En dat jullie mogen genieten van zo iets bijzonders.

Liefs Meggy en Hub

• 16 Juni 2011 - 15:16

Jessica Reinders:

Wat een superlief blogje! Ik krijg ook bijna kriebels als ik denk aan hoe dit voor Bram,Pepijn en natuurlijk jullie, zal zijn! Waar gaat de dolfijntherapie plaatsvinden? Ik heb zelf de mogelijkheid gehad om in het Seequarium in Curacao te werken, te duiken en ook met de dolfijnen te zwemmen. Een onvergetelijk avontuur en ik hoop dan ook dat dit voor jullie viertjes ook zo zal zijn! Wens jullie een hele fijne vakantie en ben nu al benieuwd naar de ervaringen.
    Fijne reis, groetjes Jess

• 16 Juni 2011 - 16:19

Celine:

Hallo jullie 4tjes,

Het is natuurlijk ook super spannend.. Ik wens jullie een fantastische vakantie toe!
    En heel veel plezier bij de dolfijnen. Ben heel erg benieuwd naar jullie verhalen!

Groetjes celine

• 16 Juni 2011 - 18:26

Tom Dirks:

Wij willen jullie een hele fijne reis wensen. Het is een te gek avontuur en we zijn erg benieuwd naar jullie ervaringen. Dolfijnen zijn geweldige dieren en na de uitleg over de therapie gelezen te hebben lijkt het me een hele aparte ervaring te gaan worden.
    Ik zal jullie blog in de gaten houden om de ervaringen die jullie gaan meemaken te volgen.

Heel veel plezier en geniet er van.

groetjes Tom en Caroline

• 16 Juni 2011 - 19:47

Gwen:

Hoi Bram!
    Wat geweldig dat jullie met elkaar deze bijzondere reis gaan maken. Van een afstandje genieten we mee!
    Dikke zoen!

• 16 Juni 2011 - 20:00

Mandy Bohez:

Wat mooi geschreven!
    Geniet van deze prachtige ervaring die jullie te wachten staat. Het zal inderdaad onvergetelijk zijn. Wij volgen jullie in elk geval. Wij wensen jullie de mooiste vakantie ooit toe!!

• 16 Juni 2011 - 22:02

Omama Hoebe:

Bram Pepijn Vivian en Rik

Een fijne reis en een super vakantie
    geniet ervan !!
    (in gedachten reis met jullie mee)

oma

• 17 Juni 2011 - 08:29

Thea&John, Roermond:

Vanuit Roermond heel veel lieve groetjes en heel veel succes, plezier en alles wat wenselijk is tijdens jullie (droom)reis. Dat dit avontuur jullie mag brengen wat je er van hoopte en dat je er straks op terug mag kijken net zoals een heerlijke film die je steeds maar weer en weer wil bekijken omdat ie jouw/jullie steeds weer blij en gelukkig maakt. Fijne reis en geniet vooral samen... Thea en John

• 17 Juni 2011 - 11:09

Rob:

Hoi Rik, have Fun, geniet en hope your wishes come through :-)

• 17 Juni 2011 - 12:15

Oma En Opa:

Wat was het vroeg opstaan vandaag. Om 5 uur reden wij naar Schiphol. Onderweg had je er zin in. Jij en Pepijn waren zeer lief in de auto ( mamma en pappa ook). Op Schiphol werd je wat moe. We hopen dat je in het vliegtuig wat kunt slapen want het zijn nog wat uurtjes reizen. We vliegen in gedachten met jullie mee. Morgen ben je weer uitgerust en kun je genieten van alles wat gaat komen. Een dikke knuffel van ons!

• 17 Juni 2011 - 14:00

Hely:

Hallo,
    vanmorgen in de kring misten we Bram. De kinderen wisten nog dat Bram naar de dolfijnen ging en Wiktor kon zelfs vertellen dat jullie met het vliegtuig naar Curacao gingen.
    Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben en dan samen genieten gaan.
    Alvast een prettig weekend namens de kinderen, Annemie en mij.

• 17 Juni 2011 - 20:16

Yvonne:

hoi bram
    hopenlijk is jullie reis goed verlopen
    we missen nu al je vrolijkheid en je verhalen in de bus
    veel plezier en succes met de dolfijnen
    groetjes aan pepijn mama en papa
    yvonne en de kids

• 18 Juni 2011 - 13:53

Tante Kimmetje:

Hallo lieve Brammetje,

Ik vind het allemaal zo spannend voor je! Ik verheug mij heel erg op de eerste berichten van jullie.
    Geef de dolfijnen maar een hele dikke knuffel van mij.

Heel veel liefs van de tant!

• 20 Juni 2011 - 09:00

Evelyn/Carol Lebens:

Beste Bram, Pepijn, Vief en Rik. Wij wensen jullie een hele mooie reis en een geweldige tijd. Geniet van dit bijzonder verblijf.