reis is definitief - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu reis is definitief - Reisverslag uit Kerkrade, Nederland van Bram Caumon - WaarBenJij.nu

reis is definitief

Door: bramcaumon

Blijf op de hoogte en volg Bram

01 Februari 2011 | Nederland, Kerkrade

Beste allemaal,

Vanaf nu regelmatig een update van de reis naar curacao.

We vertrekken 17 juni om 12:10 vanaf Schiphol. we landen om (plaatselijke tijd) 17.20 in Curacao. Dan is het bij jullie 23:20. We vliegen dus iets langer omdat we op de heenreis een tussenstop op Aruba hebben. Dat is voor Bram natuurlijk helemaal niet fijn, want van het steigen en landen raakt hij redelijk in paniek, maar het is niet anders.
Hopelijk kunnen we dan nog wat boodschapjes doen en de kindjes waarschijnlijk doodmoe gelijk hun bedje in.
We hebben dan de zaterdag en zondag om een beetje te verkennen en te relaxen.
Vanaf maandag 20 juni start Bram met de dolfijntherapie en heeft Pepijn vanaf dinsdag het brusjes programma. Later meer informatie hierover.
tot en met 1 juli heeft Bram dan dagelijks dolfijn therapie (met uitzondering van het weekend) en we zijn reuze benieuwd!!! 2 juli vliegen we weer terug en landen dan op 3 juli om 10:15 op Schiphol.

Gauw meer info over de therapie,

groetjes van de Caumonnetjes

• 01 Februari 2011 - 21:38

Opa En Oma:

Het wordt steeds spannender. Wij hopen dat jullie een leuke tijd zullen hebben op dit tropisch eiland en dat het voor Jullie een onvergetelijke trip blijft. Jrusjer

• 02 Februari 2011 - 15:29

Emmy Lataster:

Wat ontzettend spannend en wat helemaal fijn is, als oma ben ik er in die periode een weekje in de buurt en niet alleen ik als oma van Bram maar zelfs ook zijn omama (overgrootoma). Al mogen we niet aanwezig zijn bij de dolfijntherapie. Dan nog is het heel bijzonder zo vlakbij te kunnen zijn en alle belevenissen onmiddellijk te mogen vernemen. Fantatisch ook dat Pepijn, als broertje, er bij betrokken wordt. Het zal beslist een onvergetelijke belevenis worden voor de twee 'mannen'. We kunnen nu al zeggen over ruim 4 maanden vetrekken we.

• 06 Februari 2011 - 17:49

Marianne Kamycki:

Hallo luitjes,

Wat leuk dat jullie deze reis met z'n allen gaan maken! Het wordt vast een onvergetelijke reis!
    Wij zijn erg benieuwd naar al jullie belevenissen en zullie jullie via deze site volgen tijdens jullie verblijf in Curacao!

Groetjes fam Kamycki

• 13 Juni 2011 - 20:11

Jose En Jean:

Hallo Rik Vivian en Bram

Na een superleuk communiefeest staat dan eindelijk de grote reis op jullie programma.
    We hopen dat jullie een goede reis en een onvergetelijke vakantie zullen hebben, en dat de dolfijntherapie voor Bram een geweldige belevenis zal zijn.
    We zullen de website zeer zeker volgen!!
    Groetjes